პორტფოლიოს
რუბრიკა
4
|
3
|
2
|
1
|
|||
სასწავლო პროცედურების
დაგეგმვისას ვითვალისწინებთ სტანდარტებსა და ამოცანებს.
|
||||||
გეგმაში ნათლადაა ახსნილი, თუ
როგორ განაპირობებს გეგმით განსაზღვრული სამუშაოს შესრულება მოსწავლეების მიერ
სტანდარტების და მიზნების მიღწევას.
|
გეგმაში ახსნილია, თუ როგორ
განაპირობებს გეგმით განსაზღვრული სამუშაოს შესრულება მოსწავლეების მიერ სტანდარტების
და მიზნების მიღწევას, მაგრამ სქემატურია
|
გეგმაში ახსნილია, რომ გეგმით
განსაზღვრული ზოგიერთი სამუშაოს შესრულება მოსწავლეებს დაეხმარება სტანდარტების
და მიზნების მიღწევაში
|
გეგმაში ახსნილია, რომ გეგმით
განსაზღვრული სამუშაოს მხოლოდ მცირე ნაწილი დაეხმარება მოსწავლეებს სტანდარტების
და მიზნების მიღწევაში.
|
|||
სასწავლო პროცედურების
დაგეგმვისას ვითვალისწინებთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს.
|
||||||
გეგმაში
ინტეგრირებულია სწავლების, მოდელირების და პრაქტიკის მრავალფეროვანი
შესაძლებლობები, რომლებიც მოსწავლეებს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების
განვითარებასა და დახვეწაში დაეხმარება.
|
გეგმაში
ინტეგრირებულია სწავლების და
მოდელირების შესაძლებლობები, რომლებიც მოსწავლეებს 21-ე საუკუნის
უნარ-ჩვევების განვითარებასა და დახვეწაში დაეხმარება, მაგრამ არ იძლევა ყველა
სქემის გააზრების შესაძლებლობას.
|
მოსწავლეები
პრაქტიკაში იყენებენ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს გაკვეთილზე, თუმცა ამ
უნარ-ჩვევების სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობები შეზღუდულია. შეკითხვები
ძალიან ზოგადია.
|
მოსწავლეები
იშვიათად იყენებენ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს გაკვეთილზე.
|
|||
სასწავლო პროცედურების
დაგეგმვისას ვითვალისწინებთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს.
|
||||||
გეგმაში ინტეგრირებულია სასწავლო გეგმის განმსაზღვრელი შეკითხვები,
რათა მოსწავლეებმა აქცენტი გააკეთონ მნიშვნელოვან ცნებებსა და გაკვეთილის
არსებით საკითხებზე.
|
გეგმაში ხშირად გამოიყენება მიმართულების მიმცემი საკვანძო
შეკითხვები, რათა მოსწავლეებმა აქცენტი გააკეთონ მნიშვნელოვან ცნებებსა და
გაკვეთილის არსებით საკითხებზე, მაგრამ არ იძლევა ყველა ცნების გააზრების
შესაძლებლობას.
|
გეგმაში ზედაპირულად გამოიყენება მიმართულების მიმცემი საკვანძო
შეკითხვები და მათი გამოყენება
მოსწავლეების ყურადღების მიზანმიმართულად კონცენტრირებას არ ემსახურება. შეკითხვები
ძალზედ ზოგადია/ან არ ემსახურება საკითხის არსის გააზრებას.
|
გეგმაში არ გამოიყენება მიმართულების
მიმცემი საკვანძო შეკითხვები.
|
|||
სასწავლო პროცედურების
დაგეგმვისას ვიყენებთ მრავალფეროვან პროდუქტებს
|
||||||
გაკვეთილის
გეგმის მიხედვით, მოსწავლეებს ცოდნის დემონსტრირების ფორმებს შორის არჩევანის
უფლება აქვთ. ისინი ქმნიან პროდუქტებს და წარმოადგენენ ურთიერთდაკავშირებული
დავალებებისა და აქტივობების მეშვეობით.
|
გაკვეთილის
გეგმის მიხედვით, მოსწავლეებს ცოდნის დემონსტრირების ფორმებს შორის გარკვეული
სახის არჩევანის უფლება აქვთ. ისინი ქმნიან პროდუქტებს და წარმოადგენენ ურთიერთდაკავშირებული
დავალებებისა და აქტივობების მეშვეობით.
შემოთავაზებულია რამდენიმე ფორმა და მოსწავლეები მათგან არჩევენ.
|
გაკვეთილის
გეგმის მიხედვით, ცოდნის დემონსტრირების ფორმებს შორის არჩევანის უფლება შეზღუდულია. ისინი
ასრულებენ აქტივობებს, რომლებიც საბოლოო პროდუქტს ან ცოდნის გამოყენებას
ნაკლებად უკავშირდება.
|
მოსწავლეებს არ აქვთ შესაძლებლობა, წარმოადგინონ თავიანთი ცოდნა, პროდუქტის
შექმნით და პრაქტიკაში გამოყენებით.
|
|||
სასწავლო პროცედურების
დაგეგმვისას ვითვალისწინებთ განსხვავებებს მოსწავლეთა შესაძლებლობებში.
|
||||||
გეგმაში ნათლად განსაზღვრული და გათვალისწინებულია სხვადასხვა ტიპის
მსწავლელთა საჭიროებები.
|
გეგმაში გათვალისწინებულია სხვადასხვა ტიპის მსწავლელთა
საჭიროებები.
|
გეგმაში მინიმალურადაა გათვალისწინებული სხვადასხვა ტიპის
მსწავლელთა საჭიროებები.
|
გეგმაში არაა გათვალისწინებული სხვადასხვა ტიპის მსწავლელთა
საჭიროებები.
|
|||
ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს
უწყობს შინაარსის ათვისებას.
|
||||||
გაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს თემატიკისა და
ცნებების უკეთ გაგებისთვის, თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევებისა და
სტრატეგიების განვითარებისთვის.
|
გაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს მნიშვნელოვანი
ცნებების უკეთ გაგებისთვის, თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევების
განვითარებისთვის.
|
გაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს მნიშვნელოვან
ცნებებზე ინფორმაციის მოპოვებისთვის.
|
ტექნოლოგიების
გამოყენება მხოლოდ ზედაპირულად უკავშირდება სასწავლო თემატიკას.
|
|||
ტექნოლოგიების
გამოყენება ხელს უწყობს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების ათვისებას.
|
||||||
ტექნოლოგიების
გამოყენება ხელს უწყობს სწავლის პროცესს
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებით, შესაბამისი დავალებების და
სასწავლო მასალის გამოყენებით.
|
ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს სწავლის პროცესს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებით,
დავალებებისა და სასწავლო მასალის შესაბამისად.
|
ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების
პრაქტიკას.
|
ტექნოლოგიების გამოყენება არ განაპირობებს 21-ე საუკუნის
უნარ-ჩვევების განვითარებას.
|
|||
ტექნოლოგიების
ინტეგრირება უზრუნველყოფს მოსწავლეთა და კლასის საჭიროებების დაკმაყოფილებას.
|
||||||
ჩემს
გეგმაში მოსწავლეები იყენებენ
ტექნოლოგიებს, რომლებიც ყველა დონესა და ინტერესს შეესაბამება ისე, რომ თან
გარკვეულ გამოწვევას სთავაზობს მოსწავლეებს. მოსწავლეები რამეს ქმნიან
ტექნოლოგიების გამოყენებით.
|
ჩემი
მოსწავლეები, როგორც წესი, იყენებენ ტექნოლოგიებს, რომლებიც მათ ასაკობრივ ჯგუფს
და მრავალი ტიპის შემსწავლელსა და სწავლის სტილს შეესაბამება.
|
ჩემი
მოსწავლეები დროდადრო იყენებენ ტექნოლოგიებს, რომელიც მათ ასაკობრივ ჯგუფს
შეესაბამება.
|
მოსწავლეები
იშვიათად იყენებენ ტექნოლოგიებს. ძირითადად, გამოყენებული ტექნოლოგიები მათ
დონესა და ინტერესებს არ შეესაბამება.
|
|||
გამოყენებული ტექნოლოგიების სპექტრი გონივრულად შერჩეულია და
არსებულ შესაძლებლობებსა და კონკრეტულ გარემოებებს შეესაბამება.
|
გამოყენებული ტექნოლოგიების სპექტრი გონივრულად შერჩეულია,
თუმცა არსებულ შესაძლებლობებსა და
კონკრეტულ გარემოებებს ზოგჯერ არ შეესაბამება.
|
შერჩეული ტექნოლოგიების გამოყენება ჩემი მხრიდან დიდ ძალისხმევას მოითხოვს.
|
შერჩეული ტექნოლოგიების გამოყენება ჩემს კონკრეტულ სიტუაციაში,
არსებული გარემოებების გამო, შეუძლებელია.
|
|||
შეფასების
სტრატეგიები ეფუძნება სტანდარტებს და ამოცანებს.
|
||||||
შეფასების ფორმები ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს,
სასწავლო ამოცანებს, შესწავლილ მასალას და გამართულია ორგანიზაციული და
ვიზუალური თვალსაზრისით.
|
შეფასების ფორმები ითვალისწინებს სტანდარტებს, სასწავლო ამოცანებს
და შესწავლილ მასალას.
|
შეფასების ფორმები ითვალისწინებს მხოლოდ განსაზღვრული რაოდენობის
სტანდარტებსა და სასწავლო ამოცანებს.
|
შეფასების ფორმები ითვალისწინებს მხოლოდ რამდენიმე სტანდარტსა და
სასწავლო ამოცანას.
|
|||
შეფასების
სტრატეგიები მოსწავლეზეა ორიენტირებული.
|
||||||
გეგმის
მიხედვით, მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და
ხშირად უწევთ თანაკლასელების შეფასება ან თვითშეფასება.
|
გეგმის
ფარგლებში მოსწავლეებმა შესაძლოა
მონაწილეობა მიიღონ შეფასების ფორმების შექმნაში და თანაკლასელების
შეფასებაში ან თვითშეფასებაში.
|
გეგმის
ფარგლებში მოსწავლეებმა შესაძლოა მონაწილეობა
მიიღონ თანაკლასელების შეფასებაში ან თვითშეფასებაში.
|
გეგმის
ფარგლებში მოსწავლეების როლის შეფასების პროცესში მინიმალური ან ნულოვანია.
|
|||
შეფასების ფორმები ემყარება დავალების ხარისხის
განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს. ჩემი შეფასებები მოსწავლეებს ეხმარება, ერთმანეთს
შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.
|
შეფასების ფორმები ემყარება ხარისხის განმსაზღვრელ
გარკვეულ კრიტერიუმებს. მოსწავლეებს შეუძლიათ, ჩემი შეფასებები გამოიყენონ მათი
მუშაობის ხარისხის გაზომვისთვის მოლოდინებთან შესადარებლად. შემოთავაზებულია
მრავალფეროვანი აქტივობები, მაგრამ არ არის მითითებული, რა მიზნებისთვის.
|
შეფასების ფორმებში ხარისხის
განმსაზღვრელი კრიტერიუმები არაა მკაფიოდ წარმოდგენილი და მოსწავლეებს
გაუჭირდებათ თავიანთი პროგრესის შეფასება.
|
მოსწავლეები ვერ გამოიყენებენ
ჩემ მიერ შეთავაზებულ შეფასების ფორმებს თვითშეფასებისთვის.
|
|||
შეფასების
სტრატეგიები მრავალფეროვანი და მიმდინარეა.
|
||||||
ჩემს
გეგმაში ინტეგრირებულია შეფასების ფორმალური და არაფორმალური ფორმების
მრავალფეროვნება, რაც შეფასების ხუთ მიზანს შეესაბამება.
|
ჩემს
გეგმაში ინტეგრირებულია შეფასების ფორმალური და არაფორმალური ფორმები, რაც
შეფასების ხუთ მიზანს შეესაბამება.
|
ჩემს
გეგმაში მოსწავლეების შეფასება იშვიათად და ტრადიციული მეთოდების გამოყენებით
ხორციელდება, შეფასების ზოგიერთ მიზანს აკმაყოფილებს.
|
მოსწავლეები
ტრადიციული მეთოდით, ერთი თემის დაფარვის შემდეგ ფასდებიან.
|
|||
No comments:
Post a Comment